
VR vo vzdelávaní
Využitie virtuálnej reality
pre inovatívne vzdelávanie
odborných predmetov

Ciele projektu
-
Cieľom projektu je umožniť učiteľom pochopiť potenciál virtuálnej reality (VR) v inovatívnom vzdelávaní odborných predmetov, nadchnúť ich pre osvojenie si nových digitálnych technológií a umožniť im využiť tieto technológie priamo vo vyučovaní.
-
V rámci projektu budú pripravené nové vzdelávacie metodiky, vyškolení učitelia a s použitím zakúpenej technológie VR aj odskúšané vzdelávanie v reálnom prostredí na SPŠ v Snine. Následne na základe získaných skúseností chce žiadateľ prezentovať výstupy (best-practice) na partnerských odborných školách v regióne východného Slovenska (Michalovce, Bardejov a Košice).
Aktivity projektu
-
Aktivita 1: Zavedenie VR do vzdelávania na SPŠ Snina (zavedenie technológie VR do existujúceho vzdelávania - vytvorenie 3 samostatných obsahových celkov tak, aby boli presahovo využiteľné v rámci predmetov i v rámci jednotlivých odborov na škole).
-
Aktivita 2: Diseminácia a šírenie best-practice z využitia VR (zvýšenie informovanosti o možnostiach využitia VR na partnerských školách)
-
Aktivita 3: Publicita projektu


Údaje o projekte
Projekt je financovaný Nadáciou VSE,
v rámci grantového programu
Podpora malých inovácii 2022: digitalizácia
Celkový rozpočet: 7 350 €, výška dotácie: 6 615 €
Realizácia: február 2023 - október 2023
BUĎ AJ TY SÚČASŤOU IT
Sapiente | občianske združenie
Jarná 1164/13, 04001 Košice | +421 948 315 262 | info@typlusit.sk | www.sapiente.sk
Projekt LearnIT.ke | Tvorba verejnej stratégie vzdelávania a prípravy pracovnej sily pre potreby IT sektora v regióne Košického kraja
kód projektu: 314011L929
Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu. www.esf.gov.sk | www.reformuj.sk